Wednesday, February 24, 2010

Bill Gates: 7 талт өрсөлдөөний стратеги




















Бизнес оршин тогнох хугацааг тодорхойлох гол үзүүлэлт бол өрсөлдөх чадвар юм.

Microsoft-г үүсгэн байгуулагч Bill Gates өөрийн бизнесийн өрсөлдөх чадвараа дараах 7 талт өрсөлдөөний стратегээр хурцлаж өнөөдрийн энэ аварга корпорацийг бий болгосон байна. Монголын бизнесийн эзэд болон СЕО нар бодит амьдрал, зах зээл дээр хэрэгжээд үр дүнгээ өгсөн, одооч өгч буй энэхүү өрсөлдөөний стратегээс суралцахад алдах зүйл байхгүй гэж бодож байна.
1. Цөөхөн өрсөлдөгч бүхий ирүүдүйтэй, том зах зээлд хичээл зүтгэлээ төвлөрүүл.
2. Эрт бөгөөд далайцтай нэвтэрч ор.
3. Салбарын тэргүүлэгч болохын төлөө шургуй тэмц.
4. Тэргүүлэгч байлгах салбарын стандартыг тодорхойл.

* Бүтээгдэхүүнээ хамгийн шилдэг нь болго.
* Бүтээгдэхүүнээ хамгийн хэрэгцээтэй болго.
* Бүтээгдэхүүнээ хамгийн хямд болго.

5. Оюуны өмч/ Эзэмших эрхээ баталгаажуул (Зарж буй бүтээгдэхүүнээ эзэмш, Энэхүү байр сууриа хамгаал)
6. Татгалзаж боломгүй саналыг өөрийн хэрэглэгч болон стратегийн холбоотонд тавь.
7. Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сайжруулах шинэчлэл /innovation-төгөлдөршил/-д байнга хөрөнгө оруулалт хий.

Стратегийн холбоо: 2 болон түүнээс дээш бизнес /адилхан зорилтот зах зээлрүү чиглэсэн төстэй бүтээгдэхүүн, үйчилгээтэй хэдий ч шууд өрсөлдөгчид биш/-ийн илүү үр дүнд хүрэх, өрсөлдөөний байр сууриа хамгаалах зорилго бүхий тодорхой хугацааны хамтын ажиллагаа юм.


Bill Gates: Хэрэв зах зээлийг та атгаж байвал эцсийн дүнд ашиг таных болно.

Эх сурвалж: http://www.ceo.mn

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Маркетингийн ойлголтууд.... Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan